środa, 19 grudnia 2012

29.

♫ Roan i Przyjaciele - Ten zimowy czas

Zachowuje się gorzej niż baba w ciąży, serio. Nie, nie jestem w ciąży. Tak, jestem tego bardziej niż pewna. Rozśmieszają mnie moje humorki i niepotrzebne łzy które biorą się nie wiadomo skąd. No cóż.. miejmy nadzieję, że to był ostatni taki wybryk i że do końca roku to już więcej się nie powtórzy. 
Siedzę sobie właśnie na kanapie i wypełniam kartki świąteczne i piszę listy. Nie wiem jak się z tym wszystkim wyrobię do poniedziałku, tyle tego jest! Cóż.. uwielbiam takie rzeczy. Pisanie listów, życzeń.. to wszystko sprawia, że mam o wiele lepszy humor. Właśnie przez to piszę swoim znajomym strasznie długie listy. Podziwiam ich, że chce im się to czytać, naprawdę. Jedyne co mnie zasmuca to to, że Poczta Polska nie wpadła na pomysł by w grudniu wprowadzić świąteczne znaczki pocztowe. Dlatego większość co mam jest z malinkami. Smutne. Oh no i mam nadzieję, że jak wyślę to wszystko w poniedziałek to dojdzie na czas. Naprawdę. 
Oh i żeby nie było... dziewczynom z akcji wysyłania kartek świątecznych już wysłałam to co miałam wysłać, więc się nie martwcie. 
W sumie to mam naprawdę cudowny humor. Na 15 jestem umówiona więc nie mam dzisiaj zbytnio czasu na nolifienie przed komputerem i oglądanie anime. Ale to dobrze. Jeśli się uda to jeszcze dzisiaj wyląduje na lodowisku! Mam nadzieję, że mi się uda bo specjalnie w środę ostrzyłam łyżwy. 
Zapowiada się cudowne sobotnie popołudnie. 
A teraz zdjęcia robione komórką gdyż iż ponieważ padł mi aparat. To takie smutne!

 Moje stanowisko pracy. 
Tak, wiem, straszna bałaganiara ze mnie.

 Znaczki kupione wczoraj. I znowu te maliny... ;_;
Rawr... strasznie się rozpisuje ;x 

Ciągle pada śnieg,
Niech zasypie nas, 
Całkiem miło jest,
W ten zimowy świąteczny czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz