niedziela, 2 września 2012

02.

Dopiero wlazłam do domku i wręcz padam na twarz. Zabawne ostatniego dnia wakacji zamiast być wypoczętą i w ogóle taką wow, to jestem zmęczona, wyglądam jak zombie i bez kija do mnie nie podchodź.
Dobra, większość blogerów na fotoblożkach, pingerkach, blogspotach, śledzikach, tablicach na ryjobuku i kij wie jeszcze gdzie robi podsumowanie wakacji. Z racji tego, że ja lubię tego typu pierdoły to ja też je zrobię, a co! A 22 września kolejne! Szaleje.
  • Przede wszystkim dostałam się do tego liceum na profil humanistyczno-prawniczy. Śmiechłam. Myślałam, że żeby dostać się do lo trzeba mieć nie wiadomo jakie oceny a tu proszę kto będzie chodził ze mną do szkoły. Bez komentarza. Najważniejsze, że się dostałam, awww :3
  • Moja łódź o nazwie `muzyczny gust Joghurta` dopłynęła na szerokie morza zwane dubstepem. Serio. Jeszcze w czerwcu twierdziłam, że dubstep to muzyka dla idiotów. Dzisiaj wiem, że dubstep fajnie (nie używamy słowa `fajnie`) ryje banie *o* 
  • Przez swoich Głąbów poszłam na potupaje przy techno. Szczerze? Nigdy więcej.
  • Poznałam mnóstwo osób które polubiłam i które lubią mnie. Jeżeli chodzi o osoby z klasy to z Panną A. od początku miałam dobry kontakt i mam nadzieje, że tak pozostanie, serio. Oj tam zobaczymy. Jak będę się starać to będzie dobrze. 
  • Potrafiłam ze swoimi Idiotami od 6 rano do 21 wieczorem siedzieć na balkonie i nie ruszać dupska bo im się nie chciało. Fajnie wspominam te dni. Wczoraj też tak było tylko siedzieliśmy u mnie. I nie wiem jakim cudem rozwaliłam sobie kolano o.O
  • O i przez całe wakacje prowadziłam pingerka co z resztą cały czas robię. Z tym, że pingerek jest dla mnie i osób które tam poznałam, a blogspot ma być dla wszystkich moich znajomych.
  • Tak jak obiecałam.. spędzałam mnóstwo czasu na świeżym powietrzu. Działka i basen <3 Kłóciłam się z Panem S. - kolegą młodego o.o I ogólnie ta część wakacji: Koledzy Młodego/Działka wypadły całkiem zacnie c:
  • Zostałam królową Plebsu i Noobków. Jak to.. a tak `Jestem noobkiem i jestem z Tego dumna` xD 
  • Pobawiłam się trochę swoim wizerunkiem czyli: pomalowałam włosy, przejrzałam szafę i zawsze wychodziłam z domu z dziwnym dodatkiem na głowie (czyt. kocie uszy XD)
  • Z tych internetowych... wróciłam na nk i ogarnęłam fotoblożka i rzadziej siedzę na gadu.
  • Zrozumiałam którzy ludzie są dla mnie ważni i z którymi muszę zerwać kontakt. Na pierwszy ogień poszedł Pan ChujeMuje. Z nami finito i ja zdania nie zmienię. Po za tym miałam rocznicę z Panną A. <3
  • Zmieniłam się. Bardzo. W czerwcu byłam inną osobą. Teraz gadam, gadam, gadam jak katarynka i wszystkich nakręcam do działania. Stałam się odważniejsza (że jeszcze można o.o) i ogólnie cholernie się zmieniłam. Mam wrażenie, że na plus. Na kurewsko wielki plus.
  • Nie dałam się wciągnąć w alkohol, papierosy i narkotyki. Brawka dla mnie c:
Jakie to podsumowanie jest beznadziejne o.O"
Po za tym bolą mnie nogi po dzisiejszym wyjściu z ludźmi z klasy ;__;
Ł.: Gdzie jesteś?
Ja: Na blokach na M*******a i zaraz będę. 
Ł.: Gdzie?
Ja: Daj mi 3 minuty.
Ł.: Dla Ciebie 10 XD 

Ja: To Wy idźcie na kebaba i piwo a my idziemy na pizze czy coś.
Ł.: Idziecie?
Ja: Yhym, jakby co to zadzwonić do nas można.
Ł.: Zadzwonię.
Ja: Mrr.. czekam :3

Dużo dziwnych dialogów dzisiaj przeprowadziłam. I nie zaczepił mnie żaden pedofil. Cud, zaprawdę powiadam Wam, że cud. 
A jutro do szkoły. W KOŃCU!



I dziękuje pewnej osóbce za list :3
+ Piosenka tego lata, awww :3

2 komentarze:

  1. Niezłe podsumowanie ;D
    aaaa! prawniczy ? Grubo ;D
    obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tak cudowny komentarz! Ja mam zamiar iść w kierunku języków lub geog-biol :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń