sobota, 5 stycznia 2013

38.

♫ Nana - Rose

Tęsknota. Niepewność. Nienawiść. Strach. Zawstydzenie. Złość. Radość. Cierpienie. Satysfakcja. Chciwość. Zazdrość. Załamanie. Pożądanie. Euforia. Nadzieja. Namiętność. Pewność siebie. Podziw. Pokora. Radość. Spokój. Szacunek. Zauroczenie. Troska. Ulga. Zachwyt. Zaciekawienie. Zaufanie. Zdumienie. Pustka. Miłość.
Tyle uczuć. Nie umiem sobie z nimi poradzić. Jest coraz gorzej. Doprowadzona do autodestrukcji. A może nie. Chyba jednak raczej tak. Nic nie rozumiem. Ta pustka..
A może to wszystko wymyśliłam?

When I was darkness out the town
Furueteru kuchibiru Heya na katasumi de I cry
Mogake ba mogaku hodo Tsukisasaru kono kizu
Yaburareta yakusoku hurt me

Nobody can save me
Kami-sama hitotsu dake
Tomadosaku you na my love

I need your love
I’m a broken rose
Machi no kanashii your song
ibasho nai kodoku na my love


8 komentarzy:

  1. Jogurciku ;< Kotłownia uczuć, hm? *wirtual hug*. Nie przejmuj się, minie. Mi minęło. Ale boli jeszcze trochę, tylko troszkę, kiedy jest ciemno.
    *mocny wirtual hug* Hej, Jogurcie. Bez smutów, będzie dobrze. Potrzebujesz zapewnienia, że będzie dobrze. Więc będzie. Będzie zajebiście, tylko troszkę poczekaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuu. Co się stało, że Jogurcik tak mało napisał t.t? Nie załamuj się, czasami tak jest. Zbyt wiele uczuć i emocji do objęcia... Chodź, przytulę! *hug*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczysz, na pewno wszystko Ci się ułoży, zawsze się układa, więc Tobie też. Prędzej czy później, ale się ułoży :) U mnie niedawno też nie było świetnie, ale jakoś ostatnio się poprawiło i jest okej. Zobaczysz będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jogurt, pierwszy raz widzę u ciebie posta w takim klimacie napisanego. Jesli jest źle, nie martw się, bedzie lepiej, wierze w to.
    niektóre z tych uczuć są dobre, niektóre złe. nie pozwól by te złe toba zawładnęły i ciesz się tymi dobrymi.

    OdpowiedzUsuń
  5. o jeju - jakie to prawdziwe ! <333
    Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty wiesz, że ja także często miewam taki mętlik? Tyle uczuć, pragnień się we mnie kotłuje, miesza, sama nie wiem nieraz, które z nich dominuje i jest najsilniejsze. Wszystko wydaje się wątpliwym wytworem mojej wyobraźni. Oj, rozumiem Cię i to jak...

    Wiesz, pisałam do Ciebie na gg, ale nie wiem, coś mam zrąbane, bo chyba te wiadomości do Ciebie nie dochodzą :( Wobec tego podaję swój numer jak coś, może Ty do mnie kiedyś napiszesz? [37331432]

    Tak wpadłam do Ciebie, przepraszam, że tak rzadko zaglądam, staram się w miarę w miarę jak najczęściej, ale ostatnie dni mam takie zakręcone, że szkoda gadać...No a pojutrze ten konkurs i jeszcze powtarzam w kółko, żeby mi jak najlepiej poszło. Już sobie odpuściłam parę przedmiotów, jakieś tam poprawy na lepszą ocenę, mi zależy teraz tylko na tym polskim.

    Buziaki i miłego tygodnia ;***

    OdpowiedzUsuń