wtorek, 18 lipca 2017

113.

♫ Marcelina - Miły mój

Lato takie łatwe jest
Jesień czasem piękna też
Zima, zima niech nas sprawdzi-i
A wiosną razem zbudźmy się
(...)
Obym nie była jak zwykła bateria 
Obyś ty mnie tylko nie wyczerpał
Bądź normalnie


3:16
Chyba nie wierzysz, że jesteś pierwszy. 
Dzisiaj miałam bardzo dobry dzień. 
Szkoda, że zaczął się źle, ale to nic. Nieważne jak się zaczyna. Ważne jest jak się kończy, prawda?
Mam transporter dla Draco. 
Uwielbiam grać w Eurobusiness, chociaż praktycznie zawsze przegrywam. Dzisiaj byłam blisko wygranej, ale cóż... nie wyszło. To nic. 
Spacer na komendę, pokemony, kpop, gotowanie, książki i śmieszki. Czasami dobrze jest spędzić czas z innymi ludźmi. 
Odpoczynek. 
Właśnie leci Ed Sheeran, kocham. 
This. 
Mam dziwny brąz na głowie, aj. 
Chciałabym, żeby zawsze było tak jak dzisiaj. Jak dzisiaj wieczorem. Proszę. Chcę być odważna i walczyć do końca. 
Chcę być szczęśliwa. Okej?


Złap mnie przy znajomych za rękę i powiedz "szczęście", okej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz