wtorek, 4 lipca 2017

108.

♫ Daughter - Youth

Well, I've lost it, all I'm just a silhouette,
a lifeless face that you'll soon forget.
My eyes are damp from the words you left,
ringing in my head, when you broke my chest.
Ringing in my head, when you broke my chest.

1:17 to idealna pora na wpis.
Ostatnio mało sypiam. Samej bardzo mi kiepsko, ale mogę myśleć, czytać i słuchać.
Kiedy jestem z Nim to zasypiam, ale śnią mi się koszmary. Łatwiej powiedzieć, że nie pamiętam niż opowiadać.
Mało też jadam. To znaczy dzisiaj miałam napad obżarstwa i jest mi z tym źle.
Jutro będzie lepiej.
Mam dwa nowe staniki i nudeski. Uwielbiam, kiedy udaje, że jestem pewna siebie. Wyglądam wtedy tak ładnie. Szkoda, że to tylko na pokaz.
Mam też nową książkę. Będę mogła utonąć w cudzych problemach, bo ucieczka od moich zdaje się niemożliwa.
A może ja to sobie tylko wmawiam?
Może tylko chcę udawać taką skomplikowaną i z problemami, żebyś bardziej mnie chciał i kochał? Jakie to głupie i naiwne.
Babram się w przeszłości, fujka.
Jestem niedobra.
Zła.
Okrutna.
I podła.
RT, RT, RT, RT.
FAV, FAV, FAV, FAV.
Zgubię się kiedyś.
W końcu pójdę sama na ten spacer i będzie dobrze.
Łapię wspomnienia.
Te dobre.
To wszystko to jeden bełkot.

Jestem świrem, odludkiem, nołlajfem i prawdopodobnie przyszłą bezdomną.

Kocham zapach książek.



And if you're in love, then you are the lucy one,
'cause most of us are bitter over someone.
Setting fire to our insides for fun,
to distract hearts from ever mising them,
but I'm forever missing him.

And you caused it.
And you caused it.
And you caused it.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz