wtorek, 4 czerwca 2019

120.

♫ Marcelina - Dinozaury

Z Tobą fioletowy zachód nad Warszawą zbijam
Teraz tylko tu i teraz
Ja, Ty, Ty i ja
Obudzą się w Tobie lwy, a we mnie czarne koty
Nie chcę słuchać żadnych scen
Złych w radio i TV

Przecieram dłonią ekran laptopa w nadziei, że zetrę kurz z tego bloga. Wypisałam tutaj dużo głupot, ale poznałam też wielu cudownych ludzi z którymi do dzisiaj mam kontakt.
Ostatni wpis jest z 2017 i jest całkiem smutny, ojej.
Jednak od tego byłeś Ciastku, prawda? Od smuteczków i innych takich... uczuć.
Tak bardzo o Tobie zapomniałam, że nawet odzyskanie hasła było wyzwaniem, ale udało się i znowu jesteśmy razem.
Obiecuje, że będę lepszą osobą o ile dasz mi szansę.
Bo dasz, prawda?
Razem Nam będzie lepiej <3
Ciastkaaaaa!


1 komentarz:

  1. Tak jakoś tu wpadłam. Zawsze lubiłam czytać tego typu blogi, a ostatnio słabo mi idzie znajdowanie ich...
    Lubię ten sposób poznawania nowych osób. Zajrzę tu jeszcze, słowo ;-)
    ----------------------
    E. z bloga:
    czarnykwiat.home.blog

    OdpowiedzUsuń