niedziela, 24 kwietnia 2016

104.

♫ Domowe Melodie - Tak dali


Ja nie jestem Marylin, Audrey Hepburn
Spaceruje, kiedy chcę to biegnę
Wylizuje się i ciągle żyje
I jestem
Nie wiem jak się ładnie czesze włosy
Ciężko mi powiedzieć nieraz dosyć
Kiedy płaczę to się staje deszczem
I jestem


We wrześniu będę mieć 20 lat.
Okazało się, że w 2015 roku miałam odprowadzane jakieś składki rentowe i emerytalne.
Już planuje na co przepierdolić te pieniądze.
Mam cole, mleko czekoladowe i książkę. Czuje się spełniona.
Matematyka? Co to takiego?
Sąsiedzi cały wieczór puszczają piosenkę o smarkatej małolacie. Znam już cały tekst na pamięć. Zresztą piosenki disco polo takie nieprzewidywalne...
Kiedyś będę mieszkać w domku jednorodzinnym. Może być z orzecha. I będę co roku sadzić słońca w ogrodzie. Turkusowe ściany, świeczki i wejście na dach. Mogę mieszkać w domu z orzecha w dębowym lesie. Nocne oglądanie gwiazd, ogniska i spokój. Miętowe ściany też mogą być. I sufit pełen gwiazd. Jeszcze bardziej się odizoluje od społeczeństwa. Bo mogę.
Żegnajcie, blokowiska!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz